joi, 22 martie 2012

Din categoria "Ca la noi, la nimenea"


Yup! Din nou am patit-o cu taxiul in Bucuresti. E adevarat, nu eu personal, dar ma afecteaza si pe mine. Iubitul meu a fost victima de data asta. Si da, s-a uitat cum il chema pe taximetrist, din pacate acesta era unul de origine maghiara si nu l-a putut retine. Nici macar nu s-a gandit ca va fi nevoie. 
Cum s-a intamplat? A plecat de dimineata la un eveniment, a luat frumosul taxi din statia de taxiuri, si a mers pana la iesirea din Bucuresti cu acesta. In timpul cursei a vorbit la telefon. La sfarsitul conversatiei a pus telefonul pe bancheta, intre picioare, caci ii era greu sa-l puna inapoi in buzunar. La coborare a uitat pentru cateva clipe de el. Si-a adus aminte de indata caci trebuia sa dea un telefon si a incercat sa opreasca taxiul. De unde? Nici gand sa mai opreasca... Normal, nu era o rasnita de telefon. Era Iphone 4! In plus, dupa ce a plecat, la nici 5 minute telefonul era deja inchis. Deci omul plecase clar bucuros de "bacsisul" insusit si generos!
Eu personal sunt (inca) stupefiata de lipsa de bun simt, respect, integritate si de umanitate a acestor oameni ce se numesc taximetristi. Nu inteleg...daca chiar mor de foame si nu mai pot trai de pe o zi pe alta decat furand de la clienti, de ce naiba nu-si cauta alt job??? In 2 luni am ajuns sa dam in total aproximativ 1000 Euro de astfel de "bacsisuri" domnilor taximetristi onesti si muncitori, carora daca nu le lasi macar jumate din valoarea cursei se uita la tine ca la ultimul tigan. Am senzatia ca la angajare, pe fisa postului acestor minunati domni scrie: "Must be able to steal senseless". 
Deja sunt dezgustata. Compania de la care era domnul de azi este Taxi Auto Cobalcescu, insa nefiind luat la comanda nu s-a putut face nimic. Trebuie sa recunosc, in ciuda faptului ca azi i-am defaimat putin fiind plina de nervi, pe Facebook, ca au fost destul de OK (a revenit seful departamentului ce se ocupa de chestiile astea cu un telefon dupa ce s-a uitat in baza de date dupa numele relativ al respectivului, sa-mi spuna respectuos ca nu l-a gasit si ca daca aflam ceva, sa ii sesizam pentru a anunta primaria). Mai putin doamnele cochete de la dispecerat si de la secretariat, care nici macar nu erau interesate de nume, le preocupa doar indicativul. 
Eu ma gandeam, frate, sa fim seriosi, acum de fiecare data cand luam un taxi trebuie sa intrebam de urmatoarele din clipa in care urcam: nume, indicativ, numar de la masina, numar si serie de buletin (preferabil si o copie xerox), adresa de resedinta, si eventual numele primului nascut! C'mon!! You gotta be kidding me! Eu de cand am patit boacana suflu si-n lapte acru, si intreb de fiecare data cand cobor din masina si il las sa astepte, de indicativ sau ii iau numele intreg, asta dupa ce inainte de a urca ma uit cu atentie de la ce firma e. Insa daca va spun cum se uita la mine cand ii intreb de indicativ, zici ca ii injur de mama! De unul am tras vreo 5 minute pana sa-mi zica. 
Am luat insa o decizie: de azi nu mai las nici un bacsis decat daca merita cu prisosinta. Si o sa radeti, dar cred ca am sa-mi fac un mic "inventar" cu taxiurile pe care le iau, indicativ, nume sofer, etc pentru a compara. Va promit ca daca resusesc sa fac asta, am sa pun aici recenzii cu privire la cat de multumita am fost de servicii, cum au reactionat la diversele bacsisuri sau la lipsa acestora etc. 

Ce e si mai dragut e ca omul i-a zis iubitului meu in drum spre destinatie ca si el locuieste in zona Drumul Taberei (mai exact Raul Doamnei) si cu toate astea nu i-a dat prin cap ca poate ne mai vedem pe aici.....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management