joi, 8 martie 2012

Taken (2009)


Filmul asta m-a tinut cu sufletul la gura pana la final. Si asta e mare lucru, avand in vedere ca imi era somn cand am inceput sa-l urmaresc! Revenind insa la el, complotul este unul care am observat ca este din ce in ce mai frecvent, anume traficul de carne vie. Probabil ca prinde la public, caci mi-e greu sa cred ca le pasa celor de la Hollywood de aceste lucruri. Insa indiferent de motiv, drama acestor situatii este intr-adevar captivanta. 
Mai mult prin dezgustul pe care il provoaca simpla constientizare a faptului ca exista intr-adevar persoane reale carora li se intampla sa cada in astfel de capcane. Si ramai socat, oripilat, uimit si...cu ochii cat cepele, holbandu-se la monitor/ecran. 
Ce sa zic, este din aceeasi familie cu The Whistleblower si Loverboy. Ma rog, cu mentiunea ca Loverboy nu reprezinta adevarata drama a fetelor ce trec prin aceste experiente, ci mai degraba o sugereaza fugitiv. 
Ca idee, este vorba despre un tata (Liam Neeson), fost agent CIA, a carui fata cade in capcana unor traficanti de carne vie. Nu as merge mai departe cu descrierea, pentru a da in spoiler, insa filmul merita vazut pentru a vedea pana unde poate merge un tata pentru fiica sa! 
Oricum, am observat ca incepe sa-mi placa de Liam Neeson, ca actor. Am vazut cateva filme destul de bune ce l-au avut in distributie, si cred ca parte din succesul acestora vine din prezenta sa. Il are pe vino-ncoa, si are o anumita seriozitate, un dramatism care il face misterios.
Daca ar fi sa acord o nota filmului, as acorda un 9,5 (din 10).

Regizor: Pierre Morel



Trailer: 



Filmul poate fi vazut AICI.

P.s. As revedea filmul oricand! Unul din multele motive fiind si faptul ca pentru prima data dupa mult timp am vazut masinuta mea (Golf 3) printre masinile folosite de actorul din rolul principal. Made my heart grow! :)  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management