joi, 15 martie 2012

Hip-Hop Online Radio? Hot 108 Jamz (New York) is the name of the game


Nu stiu voi cum sunteti, dar eu cand ascult un radio bun raman fidela muuuult timp. Ei bine, acesta este cazul si cu minunatul post online Hot 108 Jamz Hip Hop Music from New York.
Am dat peste el cautand un post de radio online care sa imbine toate tipurile de hip-hop, Este si Vest, vechi si noi. Vazand ca e din New York, si stiind ca acolo este inceputul si sfarsitul tuturor lucrurilor bune din SUA, am zis sa incerc. Si nici ca mi-a parut rau. Am gasit absolut tot ce doaream, ba chiar si putin Dirty South Hip-Hop, putin Lil Jon, putin R'n'B si in mare cam tot ce trebuie.
Auzul mi-a fost placut gadilat de o multime de melodii absolut dementiale, pe care nu le mai auzisem demult, iar altele  noi dar care suna foarte bine. Nimic din ceea ce nu-mi place (ma refer din "gama" hip-hop) nu s-a difuzat. In plus, un lucru ce mi-a placut mult, nu sunt aproape deloc reclame! BIG PLUS!

Asadar, va recomand cu incredere (caci sunt convinsa ca o sa va placa) acelora dintre voi care cautati hip-hop bun, postul mai sus mentionat. Singurul lucru pe care il regret este ca nu am cum sa ascult un radio online in masina. Cred ca numai pe postul asta ar fi setat!

P.s. I know, I'm a hip-hop freak! My baby is gonna be a freakin' rapper!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management