duminică, 18 martie 2012

Ladies Brunch @ Simbio


Today was a good day for...meeting new people! O duminica superba de primavara in adevaratul sens al cuvantului, o cafenea foarte draguta la care planuiam demult sa ajung, o gasca de doamne si domnisoare din blogosfera si PR si multa buna dispozitie.
Practic azi am participat la primul meu Ladies Brunch, organizat de Andressa, careia tin sa-i si multumesc pe aceasta cale, pentru ca a fost o gazda foarte buna, ce a stiut sa ne faca pe toate sa ne simtim bine venite!

Me and the girls
 Ce sa zic, eram curioasa cum e la un brunch. Trebuie sa recunosc ca nu am mai fost niciodata la unul. Pe de alta parte imi doream sa cunosc si persoanele din spatele monitoarelor, in carne si oase. Nu stiam la ce sa ma astept. Am fost placut surprinsa sa descopar ca sunt niste tipe absolut OK, fara fite, cu stil, cu care ai ce discuta si cu care te poti astepta sa te simti bine la o intalnire/un eveniment. 
Locul intalnirii a fost Simbio, despre care fetele au avut numai cuvinte bune de spus, si care mi-a lasat si mie o prima impresie placuta (in ciuda spatiului relativ micut). Heard the sandwiches are killers! :) 
Nu pot spune decat ca astept cu nerabdare sa vina Aprilie cu partea a 2-a (pentru mine), iar pana atunci ne vom mai intalni cu diverse ocazii probabil pe la evenimente. 

Am regretat insa un lucru: lispa aparatului meu foto... Astept cu nerabdare si pozele de la Ruxandra

Ca sa va faceti o idee cum a fost, am sa postez din pozele facute de Andressa si Aleka:


Un desert delicios

Mimosa - un cocktail pe care pana azi nu-l incercasem. Multumesc Andressa pentru recomandare!

Sunny!!!

Muffins of course

Having a good time


Getting to know each other


Tiny sandwiches

The only boy allowed! :)

Sweet surprise

P.s. Inainte de a ma vedea cu fetele, am intrat si la Targul de Antichitati din apropiere de Universitate, de unde mi-am luat cea mai draguta oglinda de poseta vintage! You gotta check it out!

L.E.:



O combinatie interesanta de masline in sos picant



Inca odata, multumesc pentru ziua deosebita doamnelor si domnisoarelor: Anca Duma, Andreea Burlacu, Andreea Stan, Iuliana Manea, Cristina Foarfa, Mona Croitoru, Ioana Dumitrache, Oana Bratila, Elena Bululete - Conan Public Affairs, Roxana Bursuc, Ciupercutza, Ana-Maria Maciuca - PepsiCo, Ruxandra PredescuCristina, Sorina, Ana, Aleka Sarah si  Ruxandra Melinte (ale carei poze le astept cu nerabdare).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management