duminică, 22 ianuarie 2012

Rihanna - Talk that talk



Arhi-cunoscuta Rihanna a ajuns sa lanseze al 6-lea album de studio, Talk that talk. Fiind inca de la debut o cantareata care mi-a placut, si care m-a atras prin stilul ei degajat, cumva nou, dulce (la inceput), sexy (pe la mijloc) si bad ass (in ultimul timp), am zis sa aplec urechea catre aceasta ultima lansare. 
Pot spune ca in primul rand a ramas pe stilul din ultima vreme, mai mult sau mai putin cocky, insa mi se pare mai soft decat ce a mai avut. Melodiile au un beat ok, dar nu pot spune ca vreuna m-a ridicat din pat si m-a facut sa dansez. Sunt atat piese sweet (vezi "We found love" sau "Where have you been"), cat si piese sexy-kinky (vezi "Birthday Cake" sau "Cockiness") sau piese bune de dansat ("Roc me out"). E un album ok de avut in masina, nu si un album pe care ai putea sa-l pui neaparat la un party (desi repet sunt si piese dansabile pe el).
Preferatele mele, daca ma intrebati, sunt: "Talk that talk", "Where have you been", "Birthday cake" si "Roc me out".

Primul videoclip al unei melodii din album:



In ce masura as fi dispusa sa-mi iau albumul in original: 7 (pe o scara de la 1-10).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management