vineri, 6 ianuarie 2012

Online radio din Grecia

Foarte misto postul. O sa va intrebati de ce tocmai din Grecia? Pentru ca mi-am pus ca scop o vacanta in Grecia in 2013 (si e tocmai atunci pentru ca o vreau pe gratis!). Si un prim pas pentru a-mi creea viziunea legata de acea vacanta, a fost bineinteles sa ma leg de muzica de acolo. 
Nu m-am gandit insa ca s-ar putea sa fie si la ei ca la noi, 3 melodii de ale lor, si 13 americane. Ei bine, nici ca m-a deranjat lucrul asta, caci se pare ca am dat peste un post ce merge mai mult pe rock. E foarte misto. Il ascult de cel putin 2 ore fara sa ma plicitisesc. Dar trebuie sa recunosc cu parere de rau ca muzica rock greceasca nu e deloc pe gustul meu. 
Asadar postul se numeste 89 FM Rainbow Greek Rock Music from Thessaloniki Greece, si il puteti asculta aici. Nu pot decat sa-l recomand cu drag (by the way, nu exista reclame). In plus, pot spune ca pana acum am auzit Reamonn, Aerosmith & Run DMC, Depeche Mode, System of a Down, Garbage, Rolling Stones si altii/altele de acest gen. 
Nu strica sa ascultati cand ramaneti fara idei!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management