duminică, 22 ianuarie 2012

Mojo



Nu stiam cu ce sa inaugurez categoria "Recomandari", si uite ca m-a lovit intr-un final inspiratia. In primul rand tin sa mentionez ca aceasta categorie se va referi la locuri, site-uri, lucruri, firme etc. pe care le-am "testat", si pe care le pot recomanda ca fiind ok. In acelasi timp insa, aici intentionez sa postez despre lucruri pe care in anumite contexte le recomanda altii, si care mi se vor parea interesante. 
Astazi insa, cautand prin SapteSeri ceva pe care l-am vazut/unde am fost etc, am dat peste harta Centrului Vechi si peste numele Mojo. 
Este un club in care acum ceva mai bine de o luna am fost, l-am vazut si mi-a placut. Pe principiul veni, vidi, vici si "recomandi"! :) Glumesc acum, dar revenind la club, este unul foarte ok, pe trei nivele (la primul se pot urmari si anumite meciuri/lucruri la TV), cu muzica pusa de Dj sau live insa buna in orice caz. La bar se serveste aproape orice, de la banala bere pana la cocktailuri mai elaborate, iar lumea este ok, fara prea multe fite, in ciuda locatiei centrale. 
Ce sa mai spun, noutatile sau tematicile serilor sunt afisate pe site-ul (simplist dar util din punctul meu de vedere) oficial - Mojomusic, si adresa este Gabroveni, nr. 14 (din punctul meu de vedere foarte usor de reperat datorita pozitiei vis-a-vis de Cocor).


Foto:














Eu il recomand, voi decideti mergand acolo si vanzand pe propria piele. Nu pot spune insa decat ca pana si Calin Goia de la Voltaj il frecventeaza! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management