luni, 30 ianuarie 2012

Baie relaxanta pentru o seara deosebita



Pentru ca tot se apropie Valentine's Day si toata lumea e intr-o frenezie totala, am sa va dau si eu o sugestie pentru a va face ziua/seara mai frumoasa. Este un  truc pe care l-am invatat din Cosmopolitan (da, da, revista glossy), si care are efect de fiecare data pentru mine, de cand am inceput sa-l aplic! 
Majoritatea femeilor se bucura de o baie mai mul sau mai putin fierbinte, eventual cu ceva spuma si o masca de curatare pe fata, insa sugestia mea este sa incercati o baie calda spre fierbinte, in care sa adaugati 2-3 linguri de miere, un pahar cu lapte si cateva picaturi de ulei esential cu o aroma care va place (cei de la Cosmo sugerau Levantica), eu mi-am pus Patchouli. Eu am stins lumina si am aprins si doua lumanari pentru a induce acea atmosfera de spa. It's heavenly, dupa cum ar spune americancele! 
Pielea se simte efectiv mai catifelata, simturile se desfata in mirosul uleiului, iar relaxarea indusa este atat de binevenita incat eu aproape am adormit in felul acesta (si nu mi se intampla des sa-mi vina somnul in cada). 
Va spun, incercati si nu veti regreta! Astept sa-mi spuneti cum v-ati simtit! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management