miercuri, 11 ianuarie 2012

To be or not to be (afraid), that is the question

Si intrebarea vine in urma vizionarii repetate de filme horror. Da, este un gen care mereu imi va placea, ma va intriga si imi va provoca fiori reci pe sira spinarii. Can't help it, I'm a horror junkie! Si in virtutea acestei...dependente, trebuie sa va impartasesc ultimele vizionari. 
 Si de astazi am hotarat sa va fiu si mai utila (celor carora va place/puteti sa vedeti un film in engleza fara subtitrare), si sa postez si link unde puteti vedea filmul online.

1. The Rite:




Pot spune in primul rand ca mi-a reamintit de vremurile demult apuse cand urmaream cu sufletul la gura (si speriata din cale afara as putea adauga) filmul The Exorcist. Film care mi-a deschis apetitul pentru un anumit gen de horror, anume cel legat de demoni, religie, exorcizare etc. Bineinteles ca The Rite (dupa cum ii spune si numele) se invarte in jurul ritualului de exorcizare. E original prin faptul ca este insiprat din fapte reale (din nou un gen de horror pe care il caut, dar si care ma sperie cel mai tare), si prin locatia actiunii, anume Roma, Italia. Celelalte pe care le-am vazut legate de acest subiect au loc fara exceptie in SUA. Pe de alta parte insa, filmul  clar se inspira in anumite momente din The Exorcist. Un alt lucru ce mi s-a parut interesant inca de cand am vazut posterul a fost implicarea in unul dintre rolurile principale a faimosului Anthony Hopkins, care trebuie sa spun ca e mai mult decat potrivit in genul acesta de rol. 
Nu ramane decat sa urmariti si voi Ritualul, si sa tresariti in momentele in care va este supusa indoielii credinta (indiferent din care punct de vedere).




Mai sus aveti trailer-ul, iar mai jos, link-ul unde il puteti urmari:


The Rite


2. Shelter:






Shelter este un film facut de producatorul unui alt horror de mare succes (din punctul meu de vedere) si unul dintre cele mai tari, The Ring! Ar trebui (pentru cunoscatori) sa ma opresc aici cu descrierea caci pe mine asta m-a facut sa urmaresc filmul. Insa pentru cei mai putin familiarizati cu genul horror, va pot spune doar ca este vorba despre un fel de voodoo (americanesc), "shelter" in traducerea lui bruta "adapost" fiind de fapt corpul unui preot decazut, care ii blestema pe toti cei cu care intra in contact. Ajungand sa afecteze inclusiv familia unui bun psiholog (Julianne Moore). De aici mai departe, trebuie efectiv sa vedeti filmul. Bineinteles ca acesta nu are un final fericit (asa cum marea majoritate a acestui gen de filme nu-l au), insa merita vazut. 


Trailer:




Filmul poate fi urmarit la linkul: Shelter


3. Insidious:






Last but not least as putea spune. E...ceva de vazut! Sincer, demult nu mi-am mai acoperit ochii de frica la un film. Si dupa cum bine stiti (unii dintre voi), filmele horror in care in rolurile principale se afla copii, sunt unele dintre cele mai freaky. Tot filmul se invarte in jurul unui baiat care a ajuns sa aiba experiente in afara corpului, si s-a pierdut intr-o lume...a sufletelor pierdute. In tot acest timp, corpul lui fizic este in coma, medicii nu-i dau de cap, iar parintii au tot felul de experiente ce ies din sfera normalului. Totul culmineaza cu prezenta unui telepat (sau ma rog, ce-o fi acea persoana ce comunica cu cei decedati), si cu spiritul tatalui ce pleaca in cautarea fiului. Cum se termina? Va las pe voi sa aflati!


Trailer:




Film: Insidious


Hope you get as scared as I did! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management