sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Mood music

De ceva vreme incoace ma gandesc sa postez cateva melodii de chill out, sau pentru momentele mai melancolice pe care cu totii le avem la un moment dat, in plus, va veti putea delecta si cu cateva videoclipuri absolut superbe din punctul meu de vedere, ce au un fundal sonor bazat pe muzica arabeasca (un gen care imi place destul de mult). Muzica este cea pe care multi dintre noi o cunoastem sub denumirea de Buddha Bar si Cafe del Mar. Pe mine ma incanta de fiecare data, si mi se pare perfecta pentru vremea de afara.
Nu pot decat sa va urez audienta placuta, si astept pareri, sugestii daca aveti, pe care as putea eventual sa le adaug la lista!

1. Cafe del Mar - Paradise

2. Cafe del Mar - Dream on

3. Cafe del Mar - In my heart  

4. Cafe del Mar - Love my soul 

5. Cafe del Mar - Love in Spain 

6. Buddha Bar - Desire

7. Buddha Bar - Close your eyes (asta e una dintre preferatele mele)

8. Buddha Bar - Crystal heart  

9. Buddha Bar (Bliss) - Wish you were here ( din nou una dintre cele mai tari, din punctul meu de vedere)

10. Cafe del Mar - You and me 

11. Cafe del Mar - Perfect days ( sound perfect pentru zilele relaxante de vacanta, sau pentru momentele de leneveala pe plaja petrecute vara la mare)

12. Cafe del Mar - I love you ( parerea mea este ca poate intra lejer pe o compilatie cu cele mai tari declaratii de dragoste muzicale)

13. Cafe del Mar (Tom Oliver) - Free your mind 

14. Cafe del Mar - Madalay ( de retinut pentru momentele in care stima de sine e la pamant)


Si acum va las sa va clatiti ochii cu niste imagini iesite din sfera obisnuitului:














Cam astea ar fi. Hope you enjoy them as much as I did!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management