duminică, 29 ianuarie 2012

Dubstep songs that I love

Trebuie sa recunosc ca am descoperit de curand genul. Insa de indata ce mi-a ajuns pe la urechi o melodie din acest gen, am capatat o oarescare dependenta! So be carefull, this might cause dependancy! 
Am selectat cateva dintre melodiile mele prefereate, incepand cu ultima pe care am auzit-o azi (si i-am vazut si videoclipul care e in total acord cu ea) datorita unuia dintre verii mei, ce a binevoit s-o posteze pe Facebook (ce ne-am face fara el?). 
Hope you enjoy...atat vid-urile cat si melodiile:

1. Maverick Sabre - Fire in your eyes



2. Pendulum - Set me on fire



3. Maverick Sabre - Let me go


4. Massive Attack - Paradise Circus


5. Skrillex - First of the year (Equinox)



6. Modestep - Sunlight



Cam astea sunt pana aici... Voi mai reveni asupra subiectului de indata ce-mi mai aud urechile ceva beat-uri tari ca astea! Anyway, the genre rocks!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management