marți, 24 ianuarie 2012

Trei recomandari

1. Season Of The Witch:


Genre-ul spune ca este Adventure/Fantasy/Drama, insa eu spun ca are si ceva Horror in el. Am avut placerea sa-l vad in AFI la Cinema, si a fost o alegere mai mult decat inspirata pentru mine. Pentru iubitul meu, care mi-a fost insotitor, nu neaparat. Sincer, l-am ales datorita distributiei rolurilor, in fruntea carora era Nicolas Cage, urmat de Ron Perlman, ambii actori foarte buni. 
In sala nu pot spune decat ca senzatiile au fost atat de tari incat mi-am uitat portofelul acolo (cu bani si acte cu tot in el)! :) Nu glumesc, nu stiu daca s-a datorat intru totul filmului, dar cu siguranta nu voi uita niciodata momentul si titlul! 
Anyway, povestea are loc undeva in Evul Mediu, in perioada Inchizitiei. Cativa cavaleri abia intorsi pe meleaguri familiare sunt insarcinati sa duca o presupusa vrajitoare la o manastire recunoscuta, pentru a o incredinta calugarilor. Insa lucrurile se complica pe parcurs, iar calatoria in sine este una...infernala!





Cage joaca un rol superb, ca de obicei, iar actiunea va va tine mereu in  suspans si va va pune sa va indoiti de final din 5 in 5 minute. 


Trailer:




Filmul poate fi vazut AICI.



2. The Dilemma:




Comedie savuroasa asa cum numai Vince Vaughn si Kevin James stiu sa creeze. Ce sa zic, am ras de m-am prapadit, si mi-a placut atat ca si actiune, dar si ca poveste si morala. Cateodata adevarul doare indiferent cat de bine este sa spui lucrurile pe fata. Iar in acest caz, unul dintre baietii nostri (Vince) afla ca sotia celui mai bun prieten al sau este infidela, si este intr-un real impas!





Bonus pentru iubitorii de masini sunt muscle car-urile implicate in actiune, iar pentru iubitorii de hockey apar faze petrecute in special la meciurile echipei Black Hawks! Aa, si sa n-o uitam pe Queen Latifah care e un adevarat deliciu!


Trailer:




Filmul poate fi vazut AICI.



3. The Company Men:


Am auzit de el de la unul dintre mentorii mei. L-am vazut si am ramas placut surprinsa de realitatea pe care o aduc in "scena" niste nume grele din industria filmului - Ben Affleck,  Tommy Lee Jones, Kevin Costner si altii de acest calibru. Actiunea se invarte in jurul realitatii economice de astazi, in care oamenii inca mai cred in siguranta jobului (indiferent de pozitia pe care o ocupa) si in faptul ca daca esti bun in ceea ce faci conteaza. Ei bine, filmul vine si demonteaza anumite "mituri" din lumea angajatilor. Si bine face! O drama bine jucata, care merita vazuta de oricine vrea o doza de realism.





Trailer: 




Filmul poate fi vazut AICI.



Cam astea sunt sugestiile pentru jumatatea saptamanii. Am sa revin cu cateva si pentru weekend! Pana atunci...Stay tunned! :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management