duminică, 8 ianuarie 2012

Filme de duminica

Cred ca voi face un tag special pentru categoria asta. Din pacate (pentru mine, cea care vroia sa mearga la birou) dar si din fericire (pentru mine cinefila), azi mi-a fost imposibil sa ies din casa, din cauza racelii care se incapataneaza sa se agate de gatul meu (la propriu si la figurat). Asa ca pe langa cele cateva scurte momente in care am incercat sa fac macar putina ordine prin casa, am reusit sa vad doua filme dragute, usoare (cum ii place iubitului meu sa le spuna), funny dar care au si o morala.

Primul este "Gnomeo and Juliet":




Credeti-ma, am auzit de el inca de cand a aparut, insa am evitat sa-l vad din cauza clasicii povesti, vazute si revazute, al la fel de clasicului Shakespeare. Insa azi, am zis, why not? Si nici ca mi-a parut rau. E funny (inca de la inceput - urmariti introducerea, va garantez ca veti aprecia ironia), povestea este aceeasi dar...cu totul altfel. Nu va pot explica, trebuie doar sa vedeti filmul. Aaa, si ce mi-a placut a fost faptul ca are (spre deosebire de tragedia clasica) un happy-ending! Va fac putina pofta cu trailer-ul, si va las pe voi sa-mi spuneti cum vi s-a parut filmul dupa ce il veti viziona:



Al doilea film, a fost "Just go with it":



In primul rand tin sa mentionez ca filmul are in rolurile principale doi dintre actorii mei preferati: Adam Sandler (pe care eu il consider unul dintre cei mai funny actori ever) si Jennifer Aniston (actrita foarte buna din punctul meu de vedere, care-l are pe vino-ncoa). 
Povestea este despre Danny (Adam Sandler), un chirurg plastician care isi minte cuceririle/iubitele ca este casatorit cu un fel de Cruella, pentru a le castiga simpatia si afectiunea. La un moment dat insa, o intalneste pe cea mai sexy fata pe care a vazut-o vreodata, i se aprind calcaiele dupa aceasta, si duce minciuna la un alt nivel, convingand-o si pe asistenta lui sa-i faca jocurile pentru a-i castiga inima fetei. Firul povestii ii duce pe acestia 3 si pe alte cateva personaje, in Hawaii unde Danny descopera adevarata lui iubire... 
Intregul film e ilar, dar in acelasi timp, cu morala. Si cu decizia corecta luata in final. Va las cu trailer-ul:


P.s. Filmul are o coloana sonora foarte misto.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management