vineri, 6 ianuarie 2012

Carti



Cartile au fost si vor fi de neinlocuit pentru mine. Inca de mic copil mi-a placut sa citesc. Vara citeam aproape toata lectura de la scoala dar si altele pe langa. Am avut momente (si inca mai am uneori, cand timpul imi permite) cand citeam cate 2-3 carti in aceeasi perioada, si asta spune ceva cred eu. Imi pare rau insa ca am pierdut pe undeva pe la Brasov (intre mutarile de care am avut parte) carnetelul de lecturi, in care imi notam tot ce am citit. Unul dintre scopurile acestei categorii a blogului este exact aceea de a-mi servi drept monitorizare pentru ceea ce citesc, dar in acelasi timp la fiecare lectura voi posta si parerea mea personala legata de respectiva carte. 
Cred ca va fi interesant, so enjoy reading (my blog or the books)!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management