joi, 12 aprilie 2012

Drive (2011)



L-am revazut azi. Spun "revazut" pentru ca l-am mai vazut odata. E cat se poate de posibil si probabil sa-l mai revad la un moment dat. De ce? In primul rand in rolul principal il avem pe Ryan Gosling, care trebuie sa recunoastem cu totii ca e un tip foarte cool, lasand la o parte faptul ca e un actor bun. Pe de alta parte, coloana sonora a filmului este una de exceptie. Va sugerez daca nu ati vazut filmul sa-i dati o sansa, iar daca nu aveti rabdare/timp sa stati cu ochii lipiti de monitor, atunci puneti playlist-ul in masina si...nu o sa regretati. 
Un al treilea motiv pentru care imi place filmul sunt masinile superbe ce au si ele un rol secundar! Una din preferatele mele e Ford Mustang of course... 
Ideea filmului se invarte in jurul unui sofer cascador care in timpul liber ajuta la jafuri, fiind angajat de catre infractori ca si "gettaway driver". Ajunge sa se indragosteasca, si sa faca un mare sacrificiu pentru persoana iubita. Ce sa zic...actiunea...relativ ok, insa motivele principale pentru care l-as recomanda sunt cele de care v-am spus deja.
Pe o scara de la 1 la 10 i-as da 8. 




Trailer:





Filmul poate fi vazut AICI.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management