duminică, 9 decembrie 2012

Bacania Aroma de Odinioara


O sa ziceti ca sunt o tocilara, dar pana acum 2 zile nu am intrat vreodata intr-o bacanie. Nu stiu de ce. Pur si simplu. Aveam senzatia ca sunt numai lucruri nesanatoase (adica gen slanina etc) si nu ma atragea ideea. Insa m-a atras politetea si caldura cu care domnul de la care am primit pliantul mi-a povestit despre bacania ce tocmai s-a deschis langa Centrul nostru Wellness, dar si faptul ca pe pliant scria "mananci sanatos". Si am zis sa incerc, mai ales ca tocmai ce deschisesera si ofereau degustare gratuita a produselor. 
Bineinteles ca nu puteam sa zic nu unei degustari gratuite (sa fim seriosi, cine ar zice nu?), asa ca m-am dus sa vad despre ce este vorba. Am fost intampinata cu multe zambete, voie buna dar si cu niste produse absolut delicioase! Am degustat nucile umplute, tortul krantz dar si serbetul de zmeura (o alta premiera pentru mine). Insa lasand la o parte gustul absolut deosebit, produsele oferite sunt intr-adevar (in mare parte) produse naturale, sanatoase (pe cat se poate) si pregatite cu multa dragoste. Afacerea este din cate am inteles una de familie, iar calitatea oamenilor de acolo face jumatate din munca pentru ei.
Ce mai puteti gasi acolo? De la placinte (cu mere, dovleac sau branza), tort de mere umplut, cozonac (as adauga ca la mama acasa) si pana la dulceturi de diferite feluri, serbeturi, uleiuri presate la rece, zacusca de toate felurile, muraturi deosebite (de ghebe de exemplu), siropuri, cornulete, ciocolata de casa si multe multe altele. Iar pentru exemplificare aveti cateva imagini mai jos:


Cornulete cu ciocolata

Nuci umplute cu magiun de prune si nuca pisata

Serbet de zmeura


Eu imi permit sa va indemn sa-i vizitati si va garantez un zambet larg pe fata la iesirea din incinta de pe Pache Protopopescu! De asemenea puteti sa le dati like si pe pagina de Facebook: aromadeodinioara
Eu le doresc mult succes si sa ne indulceasca zilele cat mai mult timp de acum inainte!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management