luni, 9 iulie 2012

Blog Rocker @ B'Est Fest 2012 (ziua 3)

Final day

Si asa, fara a-mi da seama cat de repede a trecut timpul, a venit si ziua 3... Pot spune ca a fost ziua diversitatii. Am reusit intr-un final, dupa indelungi ganduri asupra subiectului, sa mai bat putin mingea si sa arunc la cos de cateva ori (mai multe...pana cand am ajuns uda de transpiratie, si inca nu ma saturasem - pacat ca era o ora destul de tarzie si cei de la Intersport deja stinsesera luminile de pe terenul improvizat de baschet)! That really made my day! Aaaa...Si toata lumea facea mare zarva legata de Pulp. Ei bine, am sa fiu cea care spune ca nu mi s-a parut atat de extraordinar concertul lor, cu toate ca jocul de lasere de la inceput a fost interesant!


Fanii sportului au avut ce face la Intersport

Terenul de baschet

Cortul Vodafone

Skindred - o figura de om! M-a facut sa rad de cateva ori prin atitudinea sfidatoare si glumeata



Bonus - Pulp laser show:


 
In rest...am mancat cea mai mare clatita din viata mea!! :)) Acum serios, nu credeam ca o sa o mai termin. Pot spune ca pe parcursul concertului Caro Emerald eu m-am luptat cu clatita si cu paharul de bere cu lamaie aferent. Si apropo de Caro, ea si inca doua trupe ma interesau in aceasta zi: The Mono Jacks si Modestep.
Dar pana la dragutele formatii, pot spune ca m-am simtit bine in pielea mea duminica. Adica...I was feeling confident and sexy. Si drept urmare, numai bine ca am dat de baiatul dragut de la securitate care era foarte funny in ziua precedenta la concertul Royksopp. ;) In felul asta am avut si companie in timp ce asteptam miezul noptii cand au inceput sa dezlantuie Iadul cei de la Modestep. Intre timp insa am mai descoperit ceva: Godot! Un fel de lounge/chill out unde puteai sta la masa sa savurezi o cafea sau o bere rece, sau puteai sa te lasi purtat de valul muzicii si sa dansezi pe ringul de dans, sau pe scena improvizata. Am mai petrecut circa jumatate de ora acolo, bucurandu-ma de muzica dansabila, pana cand nu mi-a mai placut ce punea DJ-ul, asa ca am parasit incinta. Elvis has left the building! :)

Revenind la muzica, pe The Mono Jacks nu i-am mai prins, caci neavand masina, a trebuit sa merg cu frumoasele mijloace de transport in comun. Dar,  am ajuns la timp pentru Caro Emerald, care ne-a delectat atat cu binecunoscutele "A night like this" si "Back it up", dar si cu altele dragute pe care nu le cunosteam. Nu am nimic de reprosat legat de prestatie sau de voce, frumoase ambele.

Au urmat mai apoi preferatii mei de duminica, anume Modestep! Trebuie sa recunosc ca mai aveau putin si daramau cortul Freedom Music Dance Arena. Nu neaparat ei, cat fanii care dansau cu totii de parca erau in transa! Nu pot spune ca eu eram departe...Adica, nu ai cum, pe ce muzica fac oamenii astia, sa nu sari, sa nu dai din cap, sa nu te misti sub o forma sau alta! Asadar nu am fost deloc dezamagita, ba dimpotriva, asa cum ma asteptam, britanicii au dat tot ce au avut mai bun pe scena. I give props to that!



Someone give me a sign...




Bonus - Modestep (filmare):

 
 
Am stat bineinteles pana la finalul prestatiei lor, apoi m-am indreptat agale catre casa, incheind un weekend plin cum nu am mai avut demult. Fiecare zi a adus ceva nou, fiecare zi a avut ceva interesant, experientele au fost foarte diferite iar plictiseala nu si-a avut locul nici macar 5 minute in program! Felicitari organizatorilor (cu toate ca la anul as sugera sa faca ceva in legatura cu gunoaiele si toaletele) si multumesc inca odata Vodafone si Cabral. You guys are the best!

Bonus (foto facute de oameni cu aparate mai bune, ce pot sugera mai bine care a fost atmosfera din acel weekend):

Panorama

The crowds

Caro Emerald

Backstage

Macarale...










Good Indian food

Milow






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management