marți, 3 iulie 2012

Le Vernis Nail Colour - Chanel (Coco Blue)


Chanel a pus punctul pe i, cel putin pentru mine, cu gama de lacuri in culorile marii si ale cerului. Inca de cand le-am vazut pentru prima data, m-am indragostit irevocabil, si mi le-am pus pe wishlist. Dar dintre toate, cel mai mult mi-a placut nuanta Coco Blue (cea din mijloc). O ador pur si simplu. 
Norocul mea a fost ca am primit-o de ziua mea, de la cineva foarte drag mie, care ma cunoaste foarte bine, si stia cat de mult mi-o doresc! Bineinteles ca am sarit in sus de bucurie, si indata am aplicat-o pe unghiutele proaspat aranjate si pregatite sa fie colorate. Si desigur, am fost absolut incantata de rezultat! Unghiile mele aratau efectiv ca niste bomboane, numai bune de mancat (sau sarutat, depinde din care parte privesti lucrurile). 
Oricum, ce pot spune este ca mi-a placut totul, de la capacul dublu, la faptul ca vine intr-o frumoasa cutiuta neagra si eleganta si pana la timpul efectiv de uscare si de rezistenta pe unghie. Timp de aproape doua saptamani nu a mai parasit unghiile mele, si ar mai fi stat mult si bine daca nu mi-ar fi fost frica de exagerare si apoi uitare (cunoastem toate scenariul)!
Ce-i drept este ca acum abia mi s-a deschis apetitul, si abia astept sa le testez si pe celelalte...O sa fiu un fel de Avatar al unghiilor! :))




Le Vernis, de la Chanel pot fi gasite in magazinele Sephora, la pretul recomandat de 113 lei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management